nörda
Så nu ligger jag i sängen med bärbara (snacka om slött) och Sebbe sitter i vardagsrummet framför andra burken. Nu e vi äkta nördar igen då vi har varsin :P
Jag, Elin, Sarah och Emeli funderar på o ta en tripp till ullared den 8de november, jag har faktiskt aldrig varit där så de kan bli lite skoj. Hitills har vi inte spikat helt utan planerar bara lite löst, men jag ser fram emot det!
Samma helg som Jonna kommer oxå, fast hon kommer ju till mig först på söndan (om du inte vill haka? ).
Det kommer bli en superhelg med andra ord!
Tjing tjing
Min lilla prinsessa :)
Åh vad hon har vuxit...och små tofsar i håret..vad lång och smal hon har blivit. Jag tänker mig henne som när ni var här sist...
Shit, att ni har fått vänta sen augusti - det är ju katastrof! Grrr, jag bli så himla sur när saker ska vara så himla krångligt - när det bara borde vara smidigt och enkelt. Håller tummarna för att ni ska få tillbaka er kaffemaskin snart och att den kommer hålla lite längre!
Det skulle va askul, men jag kommer vara fullbokad!!
Ska hinna träffa massa människor, fika på söder och parta på hjälmarn! Men söndag, då jäklar du!!
Borde nog kolla upp det. surf surf Har precis kollat upp det tack vare dig. Hade tänkt att kräva ett bra pris men nu har jag konsumenttjänstlagen att stödja mig på - nice. Jag får själv välja om jag vill att tjänsten ska genomföras eller ej och jag har rätt att reklamera dröjsmålet och på så vis få "skadestånd". Hm. Ska i alla fall ringa imorgon igen, när de då hör att jag kollar upp lagen så blir det nog fart på dem! Annars vet jag inte vad jag gör... Frustrerande!
Har ni hört något om hur lång tid det skulle ta för er kaffemaskin?
Innan jag ens nämnde lagen så kom det fram att de jobbat på telefonen massor (dock har inget fungerat så därför står det inget när de andra söker på telefonen). Tror dock inte på dem, de har nog inte jobbat på den särskilt mycket. Men de ringde mig för första gången senare idag och då med bra nyheter - att det ska fixa sig i alla fall (fast det är inte fixat än). Borde få den senast nästa vecka. Framsteg. :) Men jag borde väl ändå kräva ett lägre pris då det tagit så mycket längre tid än vad det skulle ta?
Bra att Sebbe har koll på läget! Men vad händer om man anmäler? Kommer ni få rätt till ersättning, en ny vara eller nåt? Eller är det bara nöjet att anmäla? ;)